söndag 2 mars 2008

Hemlis 3

I fredags landade äntligen paketet hemma hos mig! För mer än en vecka sedan fick jag en lapp från posten att de tagit emot ett paket med för litet porto. Eftersom det inte fanns någon avsändare så var det upp till mig om jag ville betala det som fattades eller låta det vara.

I vanliga fall skulle jag nog låta det vara, om inte nyfikenheten hade tagit över. Men nu anade jag ju att det kunde vara från någon hemlig vän. Så, jag löste in portot och posten hade inte bråttom att dela ut det. Men den som väntar på något gott...


Två nystan Lovikkagarn till tofflor i en av mina favoritfärger! Tofflor har jag tänkt men inte kommit till skott med. Precis vad jag behövde och mönstret följde med. Och så en härlig mörk choklad med apelsinsmak. Den är perfekt till kaffe efter maten!

Tack snälla hemliga vän, du har träffat precis rätt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jösses... Här går man till posten i tron om att de vet vad de gör... Ber hemskt mycket om ursäkt för detta, lovar att hålla bättre koll kommande gånger!!

// Din hemlis