söndag 6 april 2008

Nu har jag äntligen bestämt mig!

Det blir ingen Spring Shawl Surprise!
Åtminstone inte den närmaste tiden. Det kanske blir någon annan vår.

Garnet Teetee Elegant från Garnhärvan i ljung skall bli en sån härJuno Regina

En sak till jag bestämt mig för. Det blir inga aprilsockar heller. Men det beror inte på att jag tröttnat på sockar eller så, utan på att tiden inte räcker till. Jag har rest mycket sedan påsk och har en del resor kvar. Jag ägnar mig åt sjal och pulsvärmare. Sockarna kommer jag att sticka sedan. Jag har köpt garn i lila.

Och på onsdag blir det kanske lite ledig tid i Stockholm. Garnlagret behöver nog förnyas och ökas på.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Toner, I hope you enjoy. The address is http://toner-brasil.blogspot.com. A hug.