söndag 1 november 2009

Garn och choklad



Tack Åsa i Luleå!!
Det är ett tag sedan paketet kom, men jag har haft fullt upp.
Jag fick choklad av olika slag, förödande god med lite olika fyllning. Ett nystan Fame Trend som ska bli benvärmare. Och en massa små praktiska resepåsar med hårschampo och hårbalsam. Jättebra när man ska resa med lätt packning.

Mitt i allt detta har vi firat i dagarna många, fått ett litet syskonbarn, varit sjuka, Linn hade troligen svininfluensa och jag själv någon lättare variant, varit på resa ett par gånger till storstaden, både i arbete och nöje. och jobbat.

1 kommentar:

Anna sa...

kul med de här bytena som ordnas :)

men gud så söta! måste kolla in dem!

hittade hit via stickamera.se och kikade lite hos dig.

kika gärna in hos mig, har nyligen startat min pysselblogg så det kommer mera efter hand.

hälsningar Anna