onsdag 24 februari 2010

Oj, så länge sedan jag var här!

Jag kommer knappt ihåg hur man loggar in.
I morse visade termometern -38,8 grader. Eftersom jag har en bit att åka till jobbet, så bestämde jag snabbt att idag blir det en spontan semesterdag. (Med mitt jobb kan man göra så om vädrets makter inte är med. Det jag skulle gjort idag finns kvar när jag kommer imorgon och ingen har farit illa av det.)

Så mycket jag trodde att jag skulle hinna och så litet som blev gjort.

Men om man tittar längre tillbaka har det blivit mycket gjort.
Benvärmare till Linn. Garnet är från ett garn och chokladbyte tidigare i höstas.


Swallowtail lace shawl i ett silkegarn, köpt hos Maria förra sommaren.
Den blev inte så stor, men det är bra. Den är snygg till både kofta och kavaj. Det roligaste av allt är att ingen tror att den är handstickad.

Det har blivit lite mer också, men det är inte fotograferat ännu. Livet innehåller mest jobb och alldeles för lite fritid.

Inga kommentarer: