tisdag 23 december 2008

Äntligen jul

Vill önska alla som tittar in här då och då en riktigt GOD JUL!! Det är så roligt att veta att ni finns och läser här i bland.

Tack Eva och Britt-Marie för "awardsen"! (Heter det så?) Jag ska ta hand om det senare under helgen.

Det har inte varit så gott om inlägg de senaste veckorna. Jag har inte lyckats lösa mitt datorstrul ännu. Nu är det lite ledigt och jag ska göra nya försök. Energin har inte riktigt velat räcka till.

Det har hänt en hel del roligt, men också mindre roligt som inte är riktigt klart ännu. Jobbet har också krävt sitt. Vi står inför ännu fler indragningar av anställningar och jag kan säga att även om det är en av mina arbetsuppgifter så är det inget jag tycker är roligt.

Nu är det äntligen ledigt, och jag ska sticka, brodera, laga lite mat, umgås och inte tänka på budgetunderskott och turordningslistor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, glöm budgetunderskotten ett tag. Dom ger sig tydligen tillkänna överallt. Vi har också schemaändringar som minimerar personaltätheten och det är inte roligt. Känner att min hjärna inte riktigt hängt med i planeringen för jul men det har löst sig i alla fall och nu känns det riktigt bra.
Önskar dig Gott Nytt År.

Tomtan sa...

Hoppas du haft en vilosam jul! Gott Nytt År!

Anonym sa...

Hejsan och god fortsättning! Det är du och jag som ska byta vantar, ska bli kul! HAr redan funderat ut en modell, nu återstår garnet!
Ha det så gott!