torsdag 8 januari 2009

Äntligen är jag med igen!

Nu har alla tekniska problem löst sig. Äntligen.

Jag måste bara visa några bilder!


Detta är från MixMatch bytet, paketet kom från Stina i Malmö. Tack Stina!



Detta är garn och tebytet där teet inte kom med på bild. Tack Britt-Marie, som nästan passerade min ytterdörr i samma veva. HÖr av dig någon gång. Kaffe (och te) finns alltid hemma och en pratstund vore väl inte dumt.

Och så något jag blev mycket stolt och nöjd med






Festival-sjalen, stickad i entrådigt Navia garn. Kanske lite stickig mot bar hud men hon som fick den i julklapp var jättenöjd. Det är längesedan den blev klar, innan snön kom, alltså i början av november. Tur att jag han fota den innan allt strul började.

Nu är det dags att sticka på vantarna i vantbytet. Om jag bara kan bestämma mig för vilka jag ska göra. Och så sockarna som är en födelsedagspresent. Och allt annat.....

5 kommentarer:

Ingalill sa...

Sjalen är ju bara för underbar! Tack för tipset på garn. Vilken grovlek på sticka använde du?

Anonym sa...

Vilken fantastisk sjal, fin blogg du har förresten! Vi hörs!

Tomtan sa...

Jättefin sjal och välkommen tillbaka *ler*

Anonym sa...

Mycket vacker sjal .Vilken fin present hon fick.

Anonym sa...

vilken underbart vacker sjal!