måndag 16 februari 2009

Utmaningar....och awards...


....har jag fått.

Tack Två nystan för den. Jag skickar inte vidare eftersom det är ett tag sedan och den har passerat många stickblogar. Därmed har jag erkänt att jag inte läser andra blogar.

Jag har även fått en utmaning av Två nystan.

1. Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)

2. Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)

3. Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

4.Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

5.Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

6.Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Nej, den bilden lägger jag inte ut. Den föreställer barnkören där min flicka sjunger och det uppträdande de hade i kyrkan på Magnus Carlssons julkonsert. Jag tror att det krävs tillstånd av barnens föräldrar för att få lägga ut bilden på nätet.

Jag visar en annan bild istället.


Bilden är från Saxnäs, Kultsjön i Vilhelminafjällen. Mitt yrkesskrå hade en nätverksträff där för i september för några år sedan. Att det blev just den bilden beror på att det var den sjätte bilden från nästa mapp. Alla bilderna från den träffen har jag haft sparade på jobbdatorn. Nu har jag mailat över dem till min privata dator för att spara dem på CD.

Om jag byter jobb kanske jag inte får delta på nätverksträffar i sådan här miljö.....

Jag vill minnas att jag hade en utmaning till, men tyvärr kommer jag inte in på mailen ikväll. Kanske det beror på kylan...

Jag skickar inte den här utmaningen vidare, utan ni som brukar titta in här får gärna anta utmaningen.

4 kommentarer:

Marie sa...

Tusen tack för Garn & Te3-paketet. Och så har jag hittat till din blogg också. På återhörande. /Marie

Tomtan sa...

Underbar bild!!!!

Anonym sa...

Tack snälla du för de fina vantarna. Passar perfekt till kappan, halsduken och mössan jag använder för tillfället!
Vacker bild!

Anonym sa...

Hur är det? Allt väl hoppas jag.
Vill önska dig en skön helg.
Må gott