måndag 16 februari 2009

Garn & Te


Av Ulrika i Göteborg fick jag två nystan av mitt favoritgarn Drops Alpaca i min favoritfärg lila och jättesöta stickmarkörer. Te, Göteborgs special, som smakade underbart och ett litet sött fat att lägga tesilen på.

Tack Ulrika! Jag är mycket glad över paketet!

Det kom dagen innan jag gav mig iväg ut på resa för en anställningsintervju. Bilresan innebar allt från snöstorm till rolig shopping. Jobbet, ja, under veckan kan det komma något besked om jag gått vidare till nästa intervjuomgång.

Hela detta äventyr, som jag inte tänker skriva mer om här, störde min tillvaro så mycket att jag kom helt av mig med att skriva och tacka och att få iväg paketet till den jag skulle skicka till. Men, nu är allt ordnat.

Tack än en gång Ulrika, och ursäkta mitt slarv att inte höra av mig tidigare.

Inga kommentarer: