fredag 1 augusti 2008

Mix match

Det är redan en vecka sedan Mix och match paketet kom från Bente.

I det stora paketet låg detta:
En massa små paket, en tidning om mat, kort med orkidér....Undrar om Bente kan läsa mellan raderna i mina svar....Orkidéer är min favoritblomma, läser om och lagar gärna mat, men det tog jag aldrig upp i mina svar.

När jag öppnade paketen fann jag detta:

Pälsullgarn i en alldeles perfekt lila nyans. Sjalnål, jag har letat sjalnålar på flera hemslöjds- och garnbutiker under semestern, tvål som är ljuvlig att tvätta sig med.

Tack snälla Bente!! Du hade helt rätt i din kommentar när du läste mina svar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger det samma ,jag tror vi är besläktade själar . Mitt paket var också mitt i prick , bild kommer i morgon på min blogg.
Bente