söndag 26 april 2009

Visst är det märkligt...

Jag har massor med oavslutade projekt, tröjor både till mig och Linn, sockar, halsduk, mössa, det är nog 10-12 stickprojekt som väntar på att bli färdiga. För att inte tala om alla broderier. Och idag har jag stickat klart, tvättat och blockat min . Birds-eye shawl.

Jag vill börja på något helt nytt. En sjal eller en tröja eller något. Eller varför inte shoppa mer garn. Det är som om man förtjänar det när man avslutat något.

Är det någon annan som upplever samma sak?

3 kommentarer:

Marie sa...

Håller med. Gamla saker som ligger är sällan kul att ta tag i. Jag börjar också på nytt hela tiden och gärna med något nyinköpt garn.

Eva sa...

Ja du jag kan inte annat än hålla med....men jag ogillar UFO:n som
legat förlänge,dom é tråkiga att färdigställa.
Att köpa garn är alltid kul !

Ha en trevlig Valborg o njut av vädret !

Eva S sa...

Oj Oj. Finns månntro samma baciller hos dig som hos mig.
Ett ufo i taget ska bli klart var tanken och vipps var två tre stycken NYA saker igång.
Ha en fin Valborgs kväll och första maj.
Må gott