torsdag 24 januari 2008

Hemlispaket

Tack Maria för paket med med en massa vackra saker. Jag är helt överväldigad.

En härva egenfärgat garn i härliga vårfärger, (Våren känns mycket långt borta här) härlig mörk choklad med chilismak, doftljus och ett smycke som Maria själv har gjort. Det Och kortet med solrosor har hon säkert också gjort.

Garnet kommer nog till användning i sockklubben. Om det inte blir något annat, kan tänka mig en löskrage eller fingervantar...

Tack Maria och jag försöker länka till till din mail, men det funker inte. Jag lägger in dig bland bloggar jag kollar, för jag kommer nog att titta in ibland. Det finns ju något som är lite spännande med dig nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket supertrevligt paket du fått! Jag är riktigt avis :-) Garnet ser jättehärligt ut. Hoppas att det kommer något mönster i sockklubben som passar.

Ha det bra.