måndag 28 januari 2008

Vilken underbar sjal!

Tack Kerstin (Stickmor) för den underbara sjalen. Jag är mycket svag för svart spets och när det sirliga möter det grova robusta som i den sjal jag fått av dig. Jag ska lägga ut en bild på den, men den bilden ska jag ta utomhus. Och då blir det inte av förrän tidigast lördag.

Du har rätt i att det är en varm sjal. Den kommer att passa bra under kappan när det är -20 grader och kallare, vilket händer då och då. För att inte tala om när jag sitter vid datorn på jobbet.

Tack Kerstin och tack för ditt trevliga kort!

1 kommentar:

DOCKMAMMAN sa...

Tack snälla du för den fina sjalen vad du är duktig och tack för de fina orden som du gett mig...
Det värmde otroligt och det känns bra när man inte är så pigg, börjar att bli lite piggare igen med rätt dos medecin så jag kan låta yngsta dottern ha kalas på lördag och sonen fyller 21...

Tack ännu en gång/Kram för Dockmamman